Neverending Nightmares is een psychologisch horrorspel geïnspireerd op de strijd van de ontwikkelaar met mentale stoornissen. In het spel speel je Thomas, een man die wakker wordt uit een verschikkelijke nachtmerrie om er dan achter te komen dat hij nog steeds droomt. Thomas moet verder afdalen in helse droomlandschappen, zich verschuilen voor aangstaanjagende geesten en zien te ontsnappen aan zijn innerlijke demonen. Hij moet erachter zien te komen welke verschrikkingen een uiting zijn van zijn eigen psyche en wat voor wereld hem wacht als hij eindelijk weet te ontwaken.