New Star Manager
Welkom bij New Star Manager: de veelgeprezen game van Simon Read, het brein achter de BAFTA-Award-winnende New Star Soccer-serie. Je bestuurt New Star FC, een voetbalclub die je managementskills nodig heeft om het volledige potentieel van het team te benutten en het kampioenschap in de wacht te slepen.
BESTUUR DE HELE CLUB: je hebt de controle over elk aspect van New Star FC. Je kunt bijvoorbeeld belangrijke faciliteiten laten bouwen, het trainingsschema van je spelers bepalen, sponsoren kiezen en medewerkers inhuren of ontslaan.
BESTUUR HET HELE TEAM: gebruik elk teamlid om te scoren. Je kunt te allen tijde kiezen of je via het touchscreen, met de Joy-Con-controllers in de handheldstijl of met de Nintendo Switch-Pro-controllers wilt spelen.
DE NEW STAR SOCCER-EVOLUTIE: dit is de nieuwste editie van de New Star-serie, die al meer dan 30 miljoen spelers telt!