New York Mysteries: Secrets of the Mafia
New York, 1955. De stad is niet langer veilig. De maffia probeert aan de macht te komen. Maar sinds kort is er een nieuwe beweging aan het werk. Een beweging die de volledige stad schrik aanjaagt. De voorbije dagen zijn vijf maffiabazen onder mysterieuze omstandigheden verdwenen. Op de plaats van de verdwijning wordt steeds een vreemde vloeistof en een vlinder gevonden. Maar dat is niet wat de inwoners schrik aanjaagt ... Ook kinderen begonnen overal in de stad te verdwijnen. Allemaal tekenden ze dezelfde vlinder voor ze verdwenen. Reden genoeg voor de beste detectives en journalisten om zich op deze zaak te smijten.