Overleef in de onderwereld
Je avatar is een dappere krijger die gesneuveld is in een gevecht. Maar in plaats van een welverdiende rust in Asgard, raakt zijn ziel verstrikt in de ruwe wereld Niffelheim. Overleef in deze verraderlijke wereld, plunder aangrenzende landen, verken gevaarlijke kerkers en vind de weg naar Valhalla!
Verpletter iedereen die je landen durft aan te vallen. Elke gevallen vijand breng je dichter bij Asgard! Botten, tanden, bont; gebruik alles wat je verzamelt om wapens en pantsers te maken. Bouw een fort om jezelf te beschermen tegen vijanden en aanvallers te vernietigen. De doodspriesters zullen ultimatums stellen. Geef je toe, of wijs je hun bevelen af en ga je de strijd aan met hun dode dienaars?
Verzamel alle onderdelen van de poort naar Asgard. Maar wees op je hoede; ze worden streng bewaakt door machtige reuzen, dodelijke spinnen en hordes ondoden.