De wereld is 's nachts anders.
Kruip in de behuizing van een kleine robot en ga op avontuur om een verduisterde planeet te verlichten.
Verzamel kristallen om verschillende soorten hulpmiddelen en lichtbronnen te activeren, doorbreek de duisternis en wees een baken van licht terwijl je steeds moeilijkere puzzels oplost in de gestileerde wereld van Night Lights.