Night in the Woods
Mae Borowski heeft haar studies aan de wilgen gehangen en keert terug naar haar ouderlijk huis in het vervallen mijnstadje Possum Springs. Ze wil haar doelloze leven weer verderzetten met de vrienden die ze achterliet, maar het is niet meer zoals vroeger. Haar thuis is niet meer wat het geweest is, en haar vrienden zijn volwassen geworden. De bladeren vallen van de bomen en de wind wordt kouder. Er gebeuren vreemde dingen in de schemering.
Night in the Woods is een avonturengame waarin de focus ligt op verkenning, verhaallijnen en personages. Ontmoet tientallen personages en ga op reis door deze weelderige, bruisende wereld! Maak dingen stuk, speel basgitaar, relax, loop over hoogspanningskabels, spring over daken en ontdek vreemde, geweldige en vreselijke dingen waar je nooit om hebt gevraagd.