Dit verhaal vindt plaats in Donorok, in de provincie Noctum. Na de verdwijning van Aster, de koning van Noctum, vervalt de wereld in chaos. De relaties tussen de Monsters, Mongo's en Dromers zijn zeer instabiel, en Donorok, het land dat zwaar te leiden heeft onder de chaos, slorpt langzaam terrein op van zijn omringende regio's.