Terwijl de Tweede Wereldoorlog voortduurt, komt de geheime Okkulte-SS-divisie van het Derde Rijk aan in Sundäe om een vloek te ontketenen om de oorlog te winnen.
Alexei Krakovitz, een verlamde occultisme-professor en assistent Akiro Kagasawa worden erheen gestuurd om het mysterie te ontrafelen en de wereld te redden.
Een verhaal vol absurde zwarte humor, excentrieke personages, duivelse uitvindingen, raadsels, occultisme, pratende doden, heksen, wormen, een mysterieus feest en een oude vloek.