Ninja 1987 is een actie-platformspel in de klassieke 8-bit stijl, dat een eerbetoon brengt aan de geweldige ninja-games van het verleden.
Duik nostalgisch de jaren '80 in met pixel art graphics en chiptune muziek die de vintage geluiden vastlegt. Ninja 1987 bevat 7 niveaus vol vijanden en vallen. Onze held kan shurikens gebruiken en krachtige ninjutsu-aanvallen ontketenen.