“Ninja JaJaMaru: The Great Yokai Battle +Hell" is de must-have voor iedereen die van de iconische Jump & Run franchise houdt of er voor het eerst in wil duiken. Dit nieuwste spel introduceert nieuwe besturing en spelmechanismen in de serie. JaJaMaru en vrienden zullen het opnemen tegen de grootste yo-kai legerinvasie in de geschiedenis! Er zijn meer dan 20 speelbare personages met verschillende vaardigheden, waaronder terugkerende yokai uit de serie plus de pas verschenen JaJaMaru-familie en meer. Door de "Gouden Kralen" en "Zielen" te verzamelen die van verslagen vijanden vallen, kun je nieuwe speelbare personages vrijspelen. Er is ook ondersteuning voor single-screen lokale twee-speler multiplayer.