Ninja JaJaMaru: The Lost RPGs
Met de twee verborgen RPG's van het JaJaMaru universum beschikbaar op moderne consoles ervaar je twee klassieke Role Playing Games die echt niet te missen zijn uit de JaJaMaru serie, want ze zijn een traktatie voor alle echte retro fans!
Met hun klassieke retro pixel look, nemen ze je mee terug naar de jaren 80 terwijl je probeert het dorp te redden van kwaadaardige yokais en draken die de dorpelingen leed en chaos bezorgen en de Grote Demonenfee te verslaan. De collectie omvat "Ninja JajaMaru. The Ninja Skill Book", de eerste RPG in de JaJaMaru geschiedenis en "Ninja JajaMaru: The Legend of the Golden Castle", het tweede spel uit de serie. Samen vormen ze het ultieme RPG-avontuur, want beide onthullen een geheel nieuwe spelervaring.