Ninja Striker!
Ninja Striker! neemt de graphics en muziek uit het 8-bit-tijdperk en stopt ze in een modern jasje. De stijl van de game is geïnspireerd op allerlei Japanse thema's en je doel is om met zo veel mogelijk snelheid, stijl en combokracht het einde te halen. Om dat te doen heb je dubbele sprongen, geleide aanvallen en een speciale Shinobi-actie tot je beschikking. In combinatie met snelle reflexen zul je ze stuk voor stuk moeten beheersen om je missie tot een goed einde te brengen.
Ninja: deze dodelijke vechter heeft een Spinning Slash-aanval en als speciale aanval een Storm Attack.
Kunoichi: zij vormt voor iedereen een bedreiging en kan niet worden onderschat. Haar aanval is de Spinning Shot, en haar speciale aanval is de Kunai.
Chain Sickle: de unieke vechtstijl van deze geheimzinnige vechter geeft hem een enorm bereik. Gebruikt als aanval een Chain Attack en als speciale aanval de Sickle Slash.
Robot Ninja: deze mechanische vechter is weliswaar langzamer dan zijn menselijke tegenhanger, maar hij heeft wel meer energie en kan door levels boosten. Zijn aanval is de Drill en zijn special aanval is de Hamer Attack.
Met zijn aanstekelijke muziek, gevarieerde omgevingen en steeds moeilijker wordende vijanden is Ninja Striker! bij uitstek een game die je overhaalt om "het nog één keertje te proberen". Boost en vecht je een weg door de levels voor de hoogste combo's, waarbij alleen de allerbeste spelers de maximale levelscore van drie sterren zullen halen.