Ninjin: Clash of Carrots is een game die gebaseerd is op anime en bevat diverse vijanden, veel aanpassingsmogelijkheden… en ninja's! Speel en ontdek de werelden, voltooi de verschillende levels en verzamel de wortels die zijn gestolen door de kwaadaardige Shogun Moe! De wortels dienen als betaalmiddel waarmee je in de Corgi Store nieuwe uitrusting, of in de Shady Shop speciale wapens, maskers en andere items kunt kopen. Nodig een vriend uit om met z'n tweeën lokaal of online* te spelen.
De game bevat meer dan 150 wapens, projectielen, upgrades en nog veel meer voor een te gekke beleving. Ninjin: Clash of Carrots is een superspannende actiegame met een unieke en pakkende verhaallijn en stijlvolle omgevingen die zorgen voor een opwindende gameplay! Ninjin biedt ook een unieke survivalstand genaamd Oni TV Show, waarin spelers het opnemen tegen oneindige golven tegenstanders om zeldzame beloningen te verdienen. Deze stand kun je ook lokaal of online spelen.