De vijandelijke hordes zijn in opmars en hebben als doel om chaos en angst te zaaien.
NO HEROES HERE is een co-op-game voor één tot vier spelers.* Coördinatie en teamwork zijn de sleutel tot succes. Iedereen heeft een bepaalde rol in de gevechten. Werk dus goed samen om de kastelen en het koninkrijk tegen de dreigende verdoemenis te beschermen.
Is de Normal-stand niet uitdagend genoeg? De Nightmare-stand brengt de ergste nachtmerrie van de meest verschrikkelijke invasie tot leven!