Drie jaar nadat Travis Touchdown door de United Assassins Association als #1 werd gerangschikt, zakt hij in de rangorde naar #51. Tot overmaat van ramp zweert een andere huurmoordenaar – Skelter Helter – wraak te nemen op Travis voor de dood van zijn broer.