No Place for Bravery is een top-down 2D actie-RPG met verbluffende graphics, een memorabele soundtrack en intense gevechten, verweven in een zeer persoonlijke vertelling van morele dilemmas.
Thorn, een gepensioneerde krijger wiens nachtmerries hem niet loslaten, stuit onverwacht op de kans om toch zijn wraak te nemen wanneer hij aanwijzingen vindt over zijn lang verloren dochter. Als speler beslis jij hoe ver Thorn, vergezeld door zijn geadopteerde zoon Phid, zal gaan - zij het in de zoektocht naar zijn dochter, of in het nastreven van zijn eigen ambities.
Het verhaal van No Place for Bravery draagt een sterke boodschap uit over de rol van ouderfiguren en de gevolgen van hun keuzes in een onrustige wereld. De boodschap is gebaseerd op de persoonlijke ervaringen van de ontwikkelaars, en wordt met bekwaamheid en diepgang gepresenteerd om hun echte en begrijpelijke gevoelens over te brengen.
Je kunt een indrukwekkende mix verwachten van een low-fantasy setting, zeer gedetailleerde pixel art, en prachtige handgetekende texturen die deze verbluffende wereld tot leven brengen. Elke seconde die je doorbrengt in No Place for Bravery zal je overweldigen met de meeslepende sfeer die je ziel op vele manieren zal beroeren.