De indie-superhit van Vlambeer is eindelijk te spelen op de Nintendo Switch! Nuclear Throne is een post-apocalyptische, roguelike-achtige, van bovenaf bekeken schietgame. Niet post-apocalyptisch als in 'de laatste hoop van de mensheid', maar meer in de zin van 'de mensheid is uitgestorven en de wereld zit vol mutanten en monsters'.
Vecht je een weg door de woestenij met krachtige wapens en verzamel straling om door middel van mutatie nieuwe ledematen en vaardigheden te krijgen. In deze game kun je dat en nog veel meer doen, maar natuurlijk alleen als je er goed in bent. Kun jij de Nuclear Throne bereiken?