“Nudel Tag” is een gezelschapsspel met 14 kaarten en 3 spelmodi waarin je binnen de toegewezen tijd zoveel mogelijk klanten moet bedienen. Wees voorzichtig, alles kan en je zult sluw moeten zijn om aanvallen van andere servers te vermijden.