Null Drifter
Blaas je een weg door een 1-bit lo-fi simulatie die je vaardigheden geleidelijk zal verbeteren om de ultieme ruimtejetpiloot te worden! Deze twin-stick shooter is een geheim onderdeel van de Project Starship-wereld en is speciaal ontworpen om piloten klaar te stomen voor hun missie tegen de troepen van de Leegte. Door geleidelijk nieuwe uitdagingen en meer intense gevechten te introduceren, zal de Null Drifter-simulatie de grenzen van elke piloot naar een hoger niveau tillen!