Nun Massacre
Er is onder mysterieuze omstandigheden een brief bij je thuis aangekomen... je dochter is ziek geworden op haar kostschool. Terwijl je een reis maakt om haar op te halen, steekt er een storm op en is de weg versperd. Je gaat te voet verder door de bossen en al snel breekt de hel los...
Binnenkort verkrijgbaar Nun Massacre Definitive-editie is een gratis DLC met verbeterde beelden, snellere laadtijden, betere prestaties en nieuwe ontgrendelbare inhoud!