O.W.L Projekt
Bereid je voor op een raadselachtig en uitdagend avontuur met O.W.L. Projekt, een isometrische 3D puzzelgame die je vernuft en je logica op de proef stelt. Bestuur Elysion, een jong wezen dat gecreëerd is in een mysterieus experiment, en neem het op tegen de mysterieuze Watchers terwijl je probeert te ontsnappen en geheimen ontdekt.
Elysion is gewapend met de krachtige Sanctum Staff en kan objecten verplaatsen om obstakels te overwinnen. Dit zorgt voor een unieke en meeslepende spelervaring. Daag jezelf uit in 50 zorgvuldig ontworpen levels terwijl je blokken verplaatst, platformen versleept, geheime doorgangen ontdekt en ladders beklimt in draaiende diorama's, terwijl er nieuwe mechanieken worden geïntroduceerd om de moeilijkheidsgraad geleidelijk te verhogen.