Winnaar van de BitSummit 7 Spirits Popular Selection Award!
Een spannende, adembenemende strijd! Mensen hebben 3 minuten om samen te werken om te ontsnappen aan het Monster! Als jij het Monster bent, moet je de Mensen zien te vangen! Speel OBAKEIDORO! online of offline met tot 4 spelers!
OBAKEIDORO! is een asymmetrisch actiespel waarin drie Mensen het tegen één Monster op moeten nemen. Je kunt het spel zo moeilijk of relaxt maken als je zelf wilt.
Als je Mens bent, moet je niet zomaar wegrennen! Gebruik je Lantaarnaanval om het Monster te verdrijven. Als je het goed timet, kun je misschien de overhand krijgen. Als je het Monster bent, moet je je krachtige vaardigheden gebruiken om te winnen. Gebruik vaardigheden als Glijden en Volgen om de Mensen te vangen.
Kun jij aan het Monster ontsnappen? Kun jij de Mensen vangen? OBAKEIDORO! is een kat-en-muis-spel waar het hele gezin van kan genieten!