Wat mij aan deze wereld bond
Het was toen ik voor het eerst deze banden wilde, die speciale persoon wilde, dat de tijd begon te verstrijken en het zonlicht het seizoen echt liet schijnen.
De legendarische visuele roman is terug en beter dan ooit met bijgewerkte kunst, animaties en functies!