OXENFREE II: Lost Signals
Televisies gaan vanzelf aan en uit. Vliegtuigen verliezen hun radar. Radiozenders kunnen niet meer uitzenden door de ruis. In het kustplaatsje Camena veroorzaken onverklaarbare elektromagnetische golven plotseling interferentie met elektrische en radioapparatuur. Met tegenzin keert Riley Poverly terug naar haar geboorteplaats om het mysterie te onderzoeken. Maar wat ze tegenkomt, is meer dan ze had verwacht.
OXENFREE II: Lost Signals is het fascinerende vervolg op de veelgeprezen verhalende avonturengame OXENFREE van Night School Studio. Speel de game los of duik dieper in het verhaal door het origineel te spelen. De keuze is aan jou. Terwijl je speelt, beïnvloed je elke stap van het verhaal met je keuzes. Hoe je met de bovennatuurlijke gebeurtenissen omgaat, zal de toekomst voor altijd veranderen.