Odallus: The Dark Call
De oude goden zijn dit land vergeten… Odallus is een ontdekkings-/actiegame en een liefdevolle hommage aan de 8-bits klassiekers. Je kunt in de schoenen stappen van Haggis – een krijger die genoeg heeft van het vechten, maar die zijn zwaard nog eenmaal moet heffen om zijn zoon te redden van de duisternis.