Uit het niets duikt Stranger op, een mysterieuze premiejager die als doel heeft om slechteriken en lastpakken te vangen en ze naar de bewoonde wereld terug te brengen en achter de tralies te gooien.
Maar de vreemde premiejager heeft een geheim: zijn leven hangt af van een dure operatie. Om genoeg Moolah te verzamelen accepteert hij met tegenzin de ultieme premie van de eigenaar van de Mongo-rivier. Plotseling neemt zijn avontuur een heel andere richting.