Odium to the Core
Loods Odium door gevaarlijke, intense levels om te voorkomen dat de corruptie zich verspreidt. Bereik de kern en red de wereld!
Bewaar de balans om valstrikken en vijanden te ontwijken en door nauwe doorgangen te manoeuvreren. Versla uitdagende eindbazen en onthul het mysterie achter de corruptie waar de wereld van Odium door geteisterd wordt.