De papegaai is terug van weggeweest en heeft een eindeloos assortiment aan nieuwe beledigingen voor je meegebracht! Deze game verbreekt de relatie tussen geliefden, vernielt de band tussen familieleden, en zelfs je beste vriend zal je vijand worden. En dat is nog niet alles! Je bent nu in staat om iedereen ter wereld die toegang tot het internet heeft* te beledigen. Als je niet de meest sociale persoon bent, kun je de game ook alleen spelen.