OkunoKA is een ultra-uitdagende platformgame waarin je speelt als de schijnbaar onbeduidende Ka. Dit blauwe figuurtje moet de wereld der zielen redden, voordat de kwaadaardige Os alle inwoners in machines verandert.
Als de oncorrumpeerbare en onsterfelijke Ka moet je al springend en rennend het gevaarlijke landschap trotseren om de gecorrumpeerden bij zinnen te brengen en Os te verslaan.
Baan je een weg door meer dan honderd levels, vecht met waanzinnige bazen, ontrafel geheimen, verken duistere werelden en speel talrijke nieuwe elementen vrij.