Old School Musical
Wat heeft 50 geweldige chiptune-nummers, een gekke verhaalstand, 32 verschillende soorten kippen om tegen te vechten en neemt je mee op een retro-game-reis? Old School Musical natuurlijk!
Tib en Rob zijn de helden in een gek avontuur waarin ze erachter komen waar alle fouten in hun favoriete games vandaan komen.
Heb je al eens een ritmegame gespeeld? Nou, dit is er een, maar eigenlijk is deze nog veel beter! Met elke noot ben je verantwoordelijk voor het succes van de zoektocht van onze twee helden. Zwaai met je zwaard en schiet met je ruimteschip op de beat van de chiptunenummers van Dubmood, Zabutom, Hello World, Yponeko en Le Plancton.