Oliver's Adventures in the Fairyland
Oliver's Adventures in the Fairyland van Hoodoo Bear is een indiegame die is gebaseerd op de beste Metroidvania-games. Deze game bevat retro-graphics, roguelike-elementen en klassieke platformactie. Old-school gamers zullen genieten van de pixelige presentatie en sfeer. Een tiener uit de moderne wereld belandt in een fantasiewereld. Hij heeft van de tovenaar de belangrijke taak gekregen om de gestolen schatten van de koning terug te brengen!