Omega Labyrinth Life
Waag je in een kerker met kamers en voorwerpen die iedere keer anders zijn. Verbeter je uitrusting en maak goed gebruik van je vaardigheden om je vijanden te verslaan. Er zijn zelfs kerkers met 99 verdiepingen!