Wat kan je verwachten in het spel?
One Last Memory is een emotioneel verhaalgedreven verkenningsspel over een oude man die zijn eigen verleden en verloren herinneringen herontdekt tijdens zijn reis door de schoonheid van de natuur. Het is een avontuur vol vreugde, verdriet en adembenemende locaties en omgevingen die wachten om ontdekt te worden.