One Line Coloring
One Line Coloring is een levendig puzzelspel over het creëren van levendige vormen die samen combineren en vouwen tot prachtige thematische diorama's. One Line Coloring biedt een ontspannende, creatieve ervaring die is opgebouwd rond lijnen die charmante objecten blootleggen. Geïnspireerd door het klassieke spel van pen-en-papier-met het verbinden van stippen, geeft One Line Coloring spelers de indruk dat ze het volledige object zelf lijn voor lijn tekenen. Sommige objecten zijn gemakkelijk herkenbaar als onze alledaagse artikelen, andere moeten worden voltooid om hun ware vorm te onthullen.
Eenmaal opgelost, wordt het object prachtig geanimeerd en opgeslagen als onderdeel van thematische-diorama's. One Line Coloring biedt een gevarieerde set diorama's, zoals een eiland, koraalrif, bos of het heelal. Elke set heeft zijn eigen onderscheidende collectie geselecteerde modellen, gebaseerd op alledaagse voorwerpen, gadgets, flora en fauna, architectuur enz.