One More Dungeon 2
Als naamloze avonturier stap je een oeroude kerker binnen vol met geheimen, valstrikken en gevaarlijke wezens. Je wordt wakker in de ruïne van een oud fort, gevangengenomen door reusachtige, intelligente slakken.