One Night Stand
In One Night Stand verken je de slaapkamer van een vreemdeling, en probeer je erachter te komen wat jullie bij elkaar heeft gebracht.
Je kunt je aan ongebruikelijke methoden wagen om de antwoorden te vinden waarnaar jij op zoek bent, maar wees niet te opdringerig – een nieuwgierige gast wordt al snel een ongewilde gast!
Blijf je en verken je je relatie met deze vreemdeling, of ontsnap je zodra kans zich voordoet? Kun jij, met 12 unieke eindes om te ontdekken, lang genoeg de schijn ophouden om uit te vinden wat er echt is gebeurd?