One Step From Eden
One Step from Eden is een combinatie van strategische kaartkeuze en realtime actie met roguelike elementen, waardoor je personage kan kiezen voor genade of verwoesting. Vecht alleen of met een vriend(in) in coöp en gebruik krachtige spreuken wanneer je wilt, neem het op tegen evoluerende vijanden en verzamel artefacten waarmee je het spel kunt veranderen. Weet jij Eden te bereiken of is je vernietiging nabij?