Oniken: Unstoppable Edition
In een post-apocalyptische toekomst die wordt geregeerd door een sinistere corporatie, is ninja-huurling Zaku de laatste hoop voor de mensheid. Oniken is geïnspireerd door de veeleisende gameplay van 8-bits actieplatformgames en het is je taak om je behendigheid en zwaardvechtkunsten succesvol in te zetten tegen een reeks vijanden, vallen en uitdagende eindbazen.