Oniken: Unstoppable Edition & Odallus: The Dark Call Bundle
Deze bundel bevat twee op 8-bits geïnspireerde actiegames van ontwikkelaar JoyMasher – Odallus: The Dark Call en Oniken: Unstoppable Edition.
Odallus is een game van verkenning/actie die spelers in de rol plaatst van Haggis – een krijger die oorlogsmoe is maar zijn zwaard nogmaals moet oppakken om zijn zoon van het duister te redden.
In een post-apocalyptische toekomst die wordt geregeerd door een sinistere coöperatie, is ninja-huurling Zaku de laatste hoop voor de mensheid. Oniken is een actie/platformer waarbij jouw behendigheid en zwaardkunsten het moeten opnemen tegen een keur aan vijanden, vallen en uitdagende eindbazen.