Ontsnappen uit de gevangenis
Ontdek het nieuwe 100 deuren spel! Speel Ontsnappen uit de gevangenis en verbeter je intelligentie door alle gevangenis ontsnappingspuzzels in dit fantastische ontsnappingsspel op te lossen. Voel de spanning voordat je elke deur in dit 100 deuren spel opent. Er zijn al veel ontsnappen uit de gevangenis spelletjes, maar dit honderd deuren gevangenis spel is erg anders dan alle anderen.
Beren is een jonge, nieuwsgierige journalist die opgesloten is in een gevangenis. Per ongeluk, of misschien toch niet? Kom daar achter in dit spel. Het doel van dit 100 deuren ontsnap uit de gevangenis spel is om alle breinbrekende raadsels en puzzels op te lossen en de verborgen objecten te vinden waardoor ze uit het gebouw kan ontsnappen en naar huis kan gaan, waar ze veilig is. Ze kan niet alle ontsnappen uit de gevangenis spelletjes zelf oplossen dus heeft ze jouw hulp nodig om uit de gevangenis te kunnen ontsnappen. Open 100 deuren, escape rooms en ontsnap uit de gevangenis. Zelfs als je vast komt te zitten in dit ontsnapping uit de gevangenis puzzelspel, is opgeven geen optie, aangezien er hints zijn die je kunnen helpen de geweldige gevangenis escape room ontsnappingspuzzels op te lossen.