Er zijn veel nieuwe vrienden in Ooblets! Breng je dagen door met het renoveren van je boerderij, het opvoeden van bijzondere vriendjes, het deelnemen aan danswedstrijden, het ontwerpen van je huis en het helpen van de burgemeester om Badgetown te redden!