Ord is een unieke kijk op tekstadventurespellen met een minimalistisch gebruik van woorden, visuals en geluid. Speel unieke verhalen met slechts 3 woorden! Ord zal u laten lachen en huilen door zijn originele benadering van het verhaal en spelontwerp. Je moet Ord ervaren om het zelf te kunnen zien!
Ord heeft talloze kritische prijzen en onderscheidingen in zijn branche gewonnen dankzij zijn innovatieve benadering van verhalen vertellen. Het spel was een officiële selectie voor de AdventureX Narrative Games Convention in 2019, een finalist in de TIGA Games Industry Awards, evenals de FutureZone Award Winnaar voor 2019.