Ori and the Blind Forest: Definitive Edition
Het Nibel-woud is stervende. Nadat een hevige storm een reeks desastreuze gebeurtenissen teweeg heeft gebracht, moet Ori alle moed bijeenrapen en het opnemen tegen een duistere kracht om het Nibel-woud te redden.
Het meermaals bekroonde Ori and the Blind Forest vertelt het verhaal van een jonge wees die is voorbestemd om de wereld te redden. De door Moon Studios ontwikkelde actieplatformgame wordt bovendien op adembenemende wijze gepresenteerd. De handgetekende artwork, de op sublieme wijze geanimeerde personages, de volledig georkestreerde soundtrack en de enorme hoeveelheid extra's in de Definitive Edition van Ori and the Blind Forest zorgen voor een waanzinnige ervaring waarin je als speler een bewogen verhaal over liefde, opoffering en hoop beleeft.