Outbreak: Contagious Memories
Outbreak: Contagious Memories is een vervolg op de klassieke horror uit de jaren 90, waarbij je overleving wordt bepaald door beslissingen van moment tot moment, wat je besluit mee te nemen en hoe goed je bent in het herkennen van handig geschreven notities.
Nadat ze bewusteloos is geslagen, wordt Lydia wakker in een verlaten pakhuis terwijl mede-overlevenden discussiëren om haar achter te laten. Lydia is niet iemand die het hulpeloze meisje speelt, maar neemt de leiding en baant zich een weg door sluwe omgevingspuzzels en hordes ondoden om een manier te vinden voor haar en haar mede-overlevenden om de stad te ontvluchten.
Nog honger naar meer? Met tal van ontgrendelbare bonuscontent zoals Operation: Rabid Wolf, werk je met je vrienden of neem je het tegen ze op, of je nu door de stad moet vechten om overlevenden te redden, of het hoofdspel in recordtijd moet verslaan met niets anders dan je vuisten. Met veel extra inhoud om te ontgrendelen, is één run niet genoeg om alles te zien wat Outbreak: Contagious Memories te bieden heeft.