Outbreak Lost Hope
Ervaar de wanhopige zoektocht van een moeder naar haar dochter te midden van een landelijke epidemie. Dit verhaal speelt zich af in het Outbreak-universum van Dead Drop Studios en volgt Gwen net na haar schokkende ontsnapping uit een stedelijk centrum tijdens de uitbraak. Door een vreselijk ongeluk wordt ze gescheiden van haar dochter Hope en moet ze de ondoden bevechten om te overleven ... en haar dochter te redden.