Terwijl de stad in brand staat en het platteland wordt overspoeld door de epidemie, ben je nu alleen en gedwongen om met deze nieuwe realiteit te leven. Monsterlijke beesten en misvormde overblijfselen zwerven vrij rond en hun aantal neemt snel toe. Verspreid en afgezonderd van je mede-overlevenden, ben je naar een groot landgoed gevlucht om aan de meedogenloze horde te ontsnappen. Je enige doel is nu om te overleven. Verken het landhuis, zoek voorraden en vind een manier om uit deze nachtmerrie te ontwaken. Maar op de een of andere manier ... weet je dat je lot al bezegeld is.