Outer Terror is een shooter waarin je het opneemt tegen enorme golven buitenaardse wezens. Stel een waanzinnig wapenarsenaal samen en schiet de eindeloze hordes afschuwelijke monsters aan flarden in dit stijlvolle eerbetoon aan B-films en horrorcomics uit de jaren 80 en 90: het gouden tijdperk van horror.
Overleef en verken 5 verschillende werelden in unieke thema-hoofdstukken. Kies uit 10 speelbare personages met hun eigen wapens en speel een onvergetelijke verzameling klassieke horrorverhalen. Spelers kunnen de uitgestrekte kaarten verkennen en zo andere overlevenden en schatten ontdekken.