Reis terug in de tijd met OVER THE ALPS, het debuutspel van Stave Studios. Houd je dekmantel intact, ontwijk de politie en race door het Zwitserland van 1939 in deze spionagethriller tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Vind je weg door alle kronkels en wendingen van een interactief verhaal dat is geschreven door Jon Ingold, bekend van 80 Days en Heaven's Vault, waar al je acties consequenties hebben.