Het veelgeprezen, breinbrekende avontuur komt naar de Nintendo Switch!
Oxenfree is een bovennatuurlijke thriller over een vriendengroep die onbewust een spookachtige poort opent. Speel als Alex, een slimme, rebelse tiener die haar nieuwe stiefbroer Jonas meeneemt naar een nachtelijk feest op een voormalig militair eiland. De nacht krijgt een verschrikkelijke wending wanneer je onbewust een spookachtige poort opent naar het geheimzinnige verleden van het eiland. Het is aan jou hoe je omgaat met deze gebeurtenissen, je leeftijdsgenoten en de onheilspellende wezens die je hebt losgelaten.
Beslis elk aspect van Alex’ verhaal terwijl je Edwards Island en het duistere verleden van de basis verkent en het leven van je vrienden verandert.