Maak een zo lang mogelijke sliert! Voltooi missies in kleurrijke en leuke levels met elk hun eigen wending. Maai gras, gebruik de teleportatie, maak spannende sprongen, er zijn ufo’s, experimenten in een laboratorium en nog veel meer dingen!